سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
پاسخی به مقاله عصر ایران - ناگفته ها

پس از سخنان افشاگرانه دکتر احمدی نژاد در قم در خصوص باندهای مافیایی که در ایران شاخه دوانده و از دخانیات تا مسکن و بانک و ... را تحت تاثیر قرار داده عصر ایران بر روال گذشته با قلم آقای احتشام بر این گفته ها تاخته و البته منتظر به سخره گرفتن این جملات توسط آقای فارو از طنازان این خبرنامه هم باشید.با طنازی ایشان کاری نداریم اما به بحث درباره نوشته آقای احتشام بپردازیم . شگفت اینکه رئیس جمهور در همان سخنان گفت اگر می خواهید سمت و سوی این افراد را بدانید ببینید فردا فریاد از کجاها بلند می شود . البته عصر ایران از برخی خبرنامه ها بهتر است که حداقل بعد از سخنان انتقاد( بهتر است رک بگوییم تخریب )می کند و مانند مردم سالاری و صدای عدالت با نگفته های احمدی نژاد مخالفت نمی کند.

آقای احتشام در ابتدای نوشته شان به کنایه گفته اند :نگارنده هیچ ارتباطی با آن "بانک فاسد" ندارد و از آن مجموعه و ایادی اش و نیز بنیاد سوروس و کنگره آمریکا و هلند و ... ، برای تخریب دولت پول نگرفته است (در این مملکت حتی باید مسلمان بودنت را هم مدام ثابت کنی؛ قضیه رد صلاحیت ها که یادتان هست!)

جناب احتشام گیرم که درست می گویید اما لزومآ ارتباط نداشتن مهم نیست بنیاد سوروس کارش این بود که برای ایجاد نارضایتی عمومی بر مردم تاثیر بگذارد و شما هم از مردم جدا نیستید شاید بی آنکه بدانید تحت تاثیر این القا های نرم سوروس یا فریادهای سخت همان باند های فاسد قرار گرفته اید و در مورد رد صلاحیت ها هم لزومی به اثبات مسلمانی شان نبود کافی بود ثابت می کردند که جزء آن کسانی نبودند که آن نامه را به رهبر دادند و طرح خروج از حاکمیت و ایجاد اولتیماتوم برای رهبر معظم و در واقع تنظیم طرح تغییر نظام را دادند که اگر این نبود پس معنای عبارت  " مردم سالاری ،مردم سالاریست و پسوند و پیشوند آن بیهوده است" چه بود؟ به عبارت واضح تر خواستار حذف نام اسلامی نظام بودند.آیا کسانی  که غرب را مهد دموکراسی می دانند فکر می کنند تصمیم سازان غرب اجازه می دهند کسانی به پارلمانشان برود که خواستار تشکیل جمهوری اسلامی آمریکا یا فرانسه یا ... باشد ؟ حتی گفتن این جملات هم خنده دار است اما شما در مملکت خود خواستار جامعه عمل پوشاندن بر این جک ها هستید. پس  ثابت کنند که معاند یا مخالف نیستند ، اثبات مسلمانی پیشکش.

در جایی دیگر گفته اند:  آقای احمدی نژاد، از همان ابتدای ریاست جمهوری شان، مدام از عوامل ناشناخته ای نام برده اند که مشخصاً کارشان "چوب لای چرخ دولت گذاشتن" و "به روز سیاه نشاندن مردم" است. به راستی چگونه است که یک مجرم عادی، نام و تصویرش در روزنامه ها چاپ می شود که مثلا کیف قاپی کرده است ولی "سوپر مجرم" هایی که یک ملت را بازی می دهند و خونشان را در شیشه می کنند و دولت منتخب آن ملت را نیز بدنام می نمایند، راست راست برای خودشان می گردند و حتی رئیس جمهور هم که از قدرت فوق العاده ای مثل ریاست بر شورای عالی امنیت ملی و وزارت اطلاعات برخوردار است، حتی نمی تواند نام آنها را به زبان بیاورد؟!

راستی جناب احتشام می خواستم بدانم آن مواقعی که آقای خاتمی هم می گفت نمی گذارند و چوب لای چرخم می گذارند و گروه فشار چه ها که نمی کنند شما همین قدر حس وظیفه شناسی داشتید که برای ایشان هم مقاله بنویسد؟ یا همه این احساساتتان را متراکم کرده اید برای این دولت؟ بزرگوار انگار شما هم چند سالی در خواب بودید ؟ این که نام تصویر کیف قاپ اعلام می شود اما سوپر مجرم ها به عنوان فعالان عرصه اقتصادی مطرح می شوند که درد چندین و چند ساله ماست آنهمه تجمع ها را مقابل قوه قضائیه ندیده اید یا نشنیده اید ؟ کاش همان موقع که عدالتخواهان همین ها را فریاد می زدند شما هم همراه می شدید و این فریاد ها اینچنین بایکوت خبری نمی شد . خیلی فهمیدن مطلب سخت نیست . شهرام جزایری ها کجایند؟ کرباسچی ها کجایند ؟ آیا شما نمی دانستید که در این مملکت فقط کیف قاپ ها و قالپاق دزدها دزدند؟ شما نمی دانستید که دانه درشت ها آنقدر درشت شده اند که رئیس جمهور که هیچ رئیس سه قوه هم نمی توانند کاری کنند . اگر چنین نبود چرا رهبر معظم از دانشجویان مسئله مطالبه عدالت را مطرح کردند؟  البته شما طبق قسم نامه کنایه آمیزتان اعلام کردید که به نظام و رهبری معتقدید پس حتمآ این گفته رهبر را هم صحیح می دانید که در سال 81گفتند : "میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان گشوده، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند،" راستی چرا ایشان نام این اشخاص را نبردند؟ جناب احتشام واقعآ شما کجا بودید زمانی که احمدی نژاد فریاد می زد اسامی باید اعلام شود و همه خبرنامه ها از جمله همین عصر ایران شما و نماینده ها و سران قوا می گفتند این کار باعث فرار سرمایه می شود و همه از اینکه این دزدها رسوا شوند می ترسیدند .عده ای منتسب بودند و عده تحت تاثیر فضا این زالو صفتان را همراهی می کردند .گیرم که احمدی نژاد اعلام کرد آخرش چه می شود؟ مگر جاسوس هسته ای اعلام شد چه شد؟ حکم دادند درست است که اسناد محرمانه به دشمن داده اما چون اسناد را از جایی برنداشته و در دسترسش بوده پس جاسوس نیست و با همین توجیه مسخره اسم جاسوسی را عوض کردند و احکامی آبکی صادر کردند که از بس احکام خنده دار بود حتی تقاضای تجدید نظر هم نشد .البته همین حکم خنده دار هم تحت فشار افکار عمومی صادر شد وگرنه آن اوایل گفتند که اصلآ اسناد مهمی نبوده و احمدی نژاد اعلام کرد اگر مهم نبوده پس ملت ما از انگلیس و ژاپن که غریبه تر نیست و آنها را منتشر می کنیم و قوه قضائیه فورآ اعلام کرد این کار غیر قانونی است .یا در مورد دانشگاه آزاد مگر گذاشتند رئیس جمهور کاری کند؟ اصلآ حتی به هیئت تحقیق اجازه تحقیق داده نشد .پس می بینید که رئیس جمهور عملآ از قدرت چندانی برخوردار نیست و جریانات موازی وجود دارد که به مراتب قدرتمند تر از ایشانند .ما هم مثل شما از آقای دکتر احمدی نژاد می خواهیم که اسامی را اعلام کند اما نه با کنایه و نه با این عنوان که اینها دروغ است و رئیس جمهور فرافکنی می کند . البته این را هم می دانیم تا مطالبه عمومی نباشد و همه همصدا نشویم امکانش نیست همچنان که رهبر معظم هم همین را می خواستند که این را مطالبه عمومی کنیم.

در بخش دیگری از سخنانتان گفته  اید : اگر آن 1500 میلیارد تومان توانسته است مردم را چنین مصیبت زده کند، پس این 72000میلیارد تومان که در زمان دولت آقای احمدی نژاد به جامعه تزریق شده چه ها با تورم و معیشت مردم کرده است؟!

اینکه تزریق پول چقدر تورم زاست و غیره بحث دیگری است اما آنکه رئیس جمهور گفتند منظورشان این نبود که تزریق 1500 میلیارد تومان در دست مردم باعث گرانی مسکن شده بلکه همانطور که قبلآ هم گفته بودند منظور این بود که آن 1500 میلیارد را چند نفر با زد و بند برده اند و زمین خریده اند و با محدود کردن عرضه ‍، بازار زمین و مسکن را به دست گرفته اند  وگرنه اگر 1500 میلیارد تومان به صد هزار نفر ، نفری 15 میلیون به عنوان وام داده می شد تا با کمک آن زمین یا خانه بگیرند مسئله خیلی فرق می کرد

و در قسمت پایانی گفته اید : در باره بخش های دیگر اظهارات اخیر آقای احمدی نژاد نقدهای دیگری هم وجود دارد ؛ از جمله ایشان گفته اند که دولت آمریکا اسامی قربانیان 11 سپتامبر را اعلام نکرده است در حالی که اسامی ان 3 هزار نفر بارها و بارها اعلام شد و حتی سایت هایی هم در یادبود قربانیان 11 سپتامبر هم اکنون در دسترس جهانیان و از جمله دفتر رئیس جمهور است . بدیهی است که این جمله دستاویزی برای حملات رسانه ای امریکایی ها به کشورمان خواهد شد و مسوولیت اش نیز با گوینده این سخن است و اساساً گفتن این جمله چه لزومی داشت؟!
 

دولت آمریکا یکبار اعلام کرد 7000 نفر و یکبار گفت 3000 نفر و آن اسامی هم هویت مشخصی ندارند مثل جایزه بانکهای خودمان است عجیب است در حالی که بیش از 50% مردم آمریکا حادثه 11 سپتامبر را مشکوک می دانند و به گفته های دولتمردانشان اعتماد ندارند آقای احتشام چه اطمینانی دارند!!! راستی جریان آن یهودیانی که در روز حمله همگی در مرخصی بودند یا آن جریانی که تمام اعضا خانواده اشرافی بن لادن طبق فیلم مستند مایکل مور  پس از  حادثه از آمریکا بی هیچ منعی خارج شدند و تقریبآ تمام اطلاعات پروازی آنها پاک شد یا طبق بررسی هایی که آمریکایی دیگری از روی صحنه های فیلم برداری شده انجام داده بود و آن حادثه را با چالش و علامت سوال بزرگ روبرو کرده بود یا گزارشی که اعلام شد آن ساختمان تا چند سال دیگر باید خراب می شد ، همه اینها برای شما ایجاد شبهه در حادثه نمی کند؟ نکند مایکل مور فامیلی اش احمدی نژاد بوده و به مور تغییر داده .جناب احتشام از چه می ترسید؟ از حملات رسانه ای آمریکایی ها؟ تا قبل از این رسانه های آمریکایی همه به نفع ما حرف می زدند؟ از این نگرانید که رابطه دوستیمان با آمریکا به هم بخورد ؟اینکه گفته اید "اساساً گفتن این جمله چه لزومی داشت؟"  اینکه جرج بوش مدام با وجود گزارشهای آژانس از تهدید اتمی ایران می گوید چه لزومی دارد؟ آنها با آن گزارش های دقیق صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ما را قبول ندارند ما چگونه قبول کنیم که کشوری که رادارها و موشک هایش  در صورت احساس خطر هر جنبنده ای را در هوا می زنند اجازه داده چند نفر هواپیما را بدزدند و با آسودگی و دقت تمام به برج های دوقلو بزنند؟ واقعآ عقل شما این حرفها را قبول می کند؟ به قول دکتر عباسی دو وجه دارد یا اینکه با هماهنگی خودشان بوده یا اینکه تجهیزات و تشکیلات نظامی آمریکا با بودجه 690 میلیارد دلار در سال یک بادکنک تو خالی است.

--------------------------------------------------------------------

بیا آقای احتشام  اینم اسمی که  خیلی دنبالش بودی اگه تو حرفات صداقت داری حالا برو اسمش رو تو عصر ایران بنویس البته اگه هنوز متوجه اسم شخص نشدی که جای تعجبه چون من عوام الناس فهمیدم که این شخص همون   م.ر     است اگه شما متوجه نشدین که جای تعجب فراوان داره.



سروش ::: جمعه 87/1/30::: ساعت 12:31 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 14
کل بازدید :351862

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم