سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
زمزمه های درگوشی از مابهتران - ناگفته ها

حتمآ از عنوان مطلب تعجب کردید که بابا وبلاگ ناگفته ها و سروش و حرف های درگوشی ؟؟!! و احتمالآ مغز پسته ای ها هم می گن دیدین گفتیم اطلاعاتی هستی، ما که گفتیم تو روز اعتراضات آرام بانک آتیش زنی تو رو دیدیم که افتاده بودی با باتوم یه سبز رو آش و لاش می کردی، دیدن گفتیم جیره خوار دولتی ، وگرنه اگه اطلاعاتی نیستی ،اگه دسترسی به بالاها نداری پس حرفای درگوشیت رو کی در گوشت گفته ؟!! یا از کجا حرفای درگوشی از ما بهتران رو شنیدی؟
خوب راستش ما یه کمکی دو دو تا چهار تا بلدیم .امروز شنیدیم که کروبی رفته دیدن لاریجانی ، جلسه 5 محاکمه آشوبگران دست چندم رو هم  دیدیم ،متوجه شدیم ای بابا میرحسین موسوی از امروز شد آقای م .م  .اگه تا جلسه قبل که مهدی هاشمی و کروبی و موسوی و خاتمی صراحتآ نامشون برده می شد اما امروز شده بودن آقای م.م و  م.ه  و خلاصه دوباره لیست حروف الفبا به کار افتاده .
یه توضیح اضافه هم در مورد این الفبا های متهم در ایرانمون بدم که  این لیست الفبا تو ایران خیلی ماجرا داره. هر چی که بزرگتر بشی اسمت کوچیکتر می شه . مثلا تو یک جلسه دادگاه برای محاکمه آفتابه دزدی در روزنامه ها عنوان می شه آقای مثلآ مجتبی رحمتی فرزند اصغر به شماره شناسنامه 54321 و سایز ایکس لارج و برادر محمد رحمتی محکوم به دزدین یک آفتابه گردیده .بعد کمی دزدیه که بزرگتر بشه مثلا یارو به جای افتابه ، یک میلیون تومان نقد بدزده دیگه فقط اسم و فامیل طرف عنوان می شه بعد کم کم که جرم بزرگتر می شه و رقم بزرگتر و آقا دزده آقا زاده می شه و آقاهه نماینده ای ، امام جمعه ای ، استانداری ، یا از همین خادمین ملت می شه دگه اسمش می شه دو حرفی .دیگه فقط گفته می شه آقای د.ذ یا و.ه  .حالا اگه طرف خودش یه آقا باشه نه آقا زاده و اگه کلی افکار عمومی فشار بیارن فقط یه حرف از اسم و فامیلش گفته می شه.
بگذریم از امروز متهمین همه دو حرفی شده بودن این می گفت من رو ستاد آقای م.م منحرف کرد و اون یکی می گفت آقای کاف اینو گفته .پس معلوم می شه آقایان م.م و م.خ و ... در این مدت زیادم بیکار ننشستن ، دید و بازدید ها با بالا بالاها داشتن و سهمی دادن و سهمی گرفتن و فعلآ اسمشون شده دو حرفی ، هفته دیگه اسمشون می شه یه حرفی و بعدم کی بود کی بود من نبودم . بیخودی هم فکر خام نکنید که مثلآ آقای کاف رو به خاطر بردن ابروی نظام بیارن پای میز محاکمه یا همون م.م یا م.ه ، اصلا از این خبرا نیست تازه هنوز سهم دادن و گرفتن ها شروع نشده آقای اژه ای تو تلویزیون می گه"خوب آقای کروبی حالا که اشتباه کردی پس بیا به مردم بگو و حداقل تا همون جایی که برات مسلم شده و آقای کروبی قبول نکرد"می دونین این یعنی چی یعنی نهایت مجازات آقای کروبی اینه که بیاد به مردم بگه اشتباه کردم .اما حالا فرض کنیم این کاری که همین آقای کاف کرده رو یه عوام بدبخت مثل من و شما (دور از جونتون) انجام  می داد هزار جور بند و تبصره براش در می آوردن و خلاصه یه ابدی براش می بریدن . می گین نه؟؟!! مگه اون کسانی نبودن که تو فلان دانشگاه مچ نمی دونم حراست دانشگاه بود یا مسئول دیگه ، گرفته بودن که می خواسته با دختری رابطه داشته باشه فوری مجلس یه طرح 6 فوریتی داد که اصلآ مطرح کردن این چیزا در فضای سایبر حکمش اشاعه فحشاست . خوب شایدم ما حالیمون نیست و این قضات درست می گن که پخش خبر ناصحیح تجاوز جنسی به بازداشت شدگان حکمش اشاعه فحشا نیست اما پخش خبر قصد ارتباط مسئول دانشگاهی با دختر دانشجویی اشاعه فحشا.

اصلا ولش کن به ما چه؟ هر چه که قضات و نمایندگان و مسئولین می گن همون درسته .
 به قول همای " مگر از جان خود سیری    که خاموشی نمی گیری"
راستی عکس بالا  هم تزئینیه و از ترس اینکه آقای م.م نگه ناموس من رو تو وبلاگتون به گروگان گرفتین صورتشون رو محو کردم . چون با اینکه این خانم ز.ر جزء اصلی ترین ارکان تبلیغات آقای م.م بود و پای ثابت همه قضایا بود ، بعد از اون جریان افشای مدرک تقلبی خانم ز.ر در مناظره آقای احمدی نژاد و آقای م.م ،با اون هوچی گری و داد و بیدادی که راه انداخت که آی ناموسم رو به گروگان گرفته که دیگه بعد اون هیچ کس جرات نکرد اسم خانم ز.ر رو بیاره .حداقل جلسات اول و دو و سوم دادگاه  اسم میرحسین موسوی برده شد اما اسم ز.ر به هیچ وجه.



سروش ::: سه شنبه 88/6/24::: ساعت 2:24 صبح
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 8
کل بازدید :351820

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم