سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
کوچه گردان عاشق - ناگفته ها

گاه گاهی پیش می آید که وجدانهایمان تکانی می خورد و نیت می کنیم که سر کیسه را شل کنیم و مبلغی یا کالایی را به مستمندی هدیه کنیم که شاید وجدان دردمان هم خوب شود در این مواقع همیشه صدایی در گوشمان زمزمه می کند که:در این مملکت بی در و پیکر پول به دست مستحقش نرسیده در وسط راه به از ما بهتران می رسد و جزایری ها و بزرگتر از جزایری ها با آن بر قطر شکمها و طول کاخها و کیفیت پوسترهای تبلیغاتیشان می افزایند و دست آخر هم 4 تا فحش به راست و 5 تا به چپ می دهیم و با خود می گوییم به ما چه وظیفه دولت است .و خلاصه وجدان خواب آلودمان را باز به خوابی چند ساله می بریم و در دینداری هم ترجیح می دهیم پای منبر بنشینیم و از علی بشنویم یا حسین حسین کنیم و زنجیر و سینه بزنیم و یا های های گریه کنیم که آقا کجایی که در رکابت باشیم هرچه باشد همه این کارها بدون درد است و آلان که امام حسین نیست و آقا هم که نیامده اند اما کم کردن از جیب بس دردناک است.زیاد حرص نخورید اگر اینگونه نیستید دلیلی بر عصبی شدنتان نیست من با همانها هستم که خودشان می دانند ،اصلآ با خودم هستم. و برای امثال خودم خواستم حجت را تمام کنم. و به خودم بگویم :آهای دیندار پای منبر نشین ،آهای بی دینی که ادعای نوع دوستیت گوش فلک را کرده و آهای سیاست پیشه سیاست زده ای که برای بار گرانی روی دوش فقرا اشکت سرازیر می شود و مقاله هایت تیتر روزنامه ها ، آهای " یک نفر آنجا می سپارد جان " دیگر بهانه نیاور و وجدانت را خواب نکن که کوچه گردهای عاشق آمده اند و مستحقان و نیازمندان را هم پیدا کرده اند و بهانه ات را هم بریده اند چون اگر اعتماد نداشتی به تو آدرس می دهند که کرمت را به در خانه شان ببری و ببینی که لطفت به خانه جزایری ها نمی رود به خانه 35 ساله ای می رود که تنها مدرک جوانیش شناسنامه اش است وگرنه اگر از چروکها بخواهی بفهمی بالای 70 می زند به خانه 20 متری می رود که 7 نفر در آن زندگی می کنند که ویلای شمالشان قبرستان است چون هر چه باشد در قبر می شود پا را دراز کرداما در خانه 20 متری ؟!!!

با توام مومن ، سر کیسه را شل کن نه حسین و نه علی و نه آقا سینه زن نمی خواست و نمی خواهد.
با توام آزاده مرد ، آزاده زن اصلا تو درست می گویی ، مهم نیست دین داشته باشی یا نه ،وجدان مهم است ولی وجدان هم شعار نیست که قابش کنی و بر پیشانی بچسبانی پس آزاده ،بخششت را به رخ بکش.
با توام سیاستمدار کاندید ریاست جمهوری و مجلس و شورا و ... بذل و بخششت را و اطعام و سفره های رنگینت را فقط برای چند روز مانده به انتخابات نگذار .بگذار همه بدانند که شوق خدمت داری نه عشق قدرت.

درباره کوچه گردانهای عاشق: ازسال 1378 همه ساله توسط جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) با مشارکت وهمیاری دانشجویان و نیروهای مردمی برگزار می گردد. در این برنامه مایحتاج غذایی خانواده های محروم طی مراسمی به در خانه های آن عزیزان برده میشود.
در حال حاضر این مراسم در شکل گسترده درماه رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع) در تهران و سایرشهرستانها برگزار می شود. قصد جمعیت بر این است که در طول سال نیز این برنامه به طور مستمر و در ساِیرنقاط ایران و جهان برگزارگردد. هدف ازاین طرح علاوه بر رفع نیازهای غذایی شکل گیری ارتباط صحیح بین شرکت کنندگان و این خانواده ها و تلاش در جهت رسیدگی مستمر به وضعیت ایشان می باشد.

کوچه  ,کوچه های این دیار سرد و غریب تو را میخواند مگو که ره دشوار و هدف سترگ است مگو که مرا توان رفتن نیست. تو قدم در راه بنه نه به خاطرکودکی مانده در بستر بیماری,نه به خاطر  دختری در آستانه سقوط و نه حتی به خاطر شرمندگی دستان خالی پدری به خاطر خودت دعوت کوچه ها را پاسخ بگو به خاطر بغض مهربانی که در گلوی دستانت مانده به خاطر عهدی که با عشق بسته ای بیا و این دلهای شکسته را زیارت کن. زیارت ستاره ها آداب ندارد فقط قلبی نمانده از تپش مهر میطلبد همین !

میشنوی کوچه ها تو را میخوانند.

"ما ساعتها بچه هامون خیابان گردی کردند که خانه یک سری از عزیزان را پیدا کنند و در هر گشتنی اشاره حضرت بود ، که دلیل من ، دلیل بودن من همین کودک یتیم سرما زده خیابان هاست. دلیل فاطمه ، دلیل حسین ، دلیل همه انبیا و اولیا همین سرمای بی عدالت خیابانها و فراموشی و خواب ما بوده. " (سخنرانی موسس جمعیت در مراسم کوچه گردان سال 82)

حضرت جنازه ای در نجف نیست که عده ای چنگ به قامت حرم ایشان بزنند و گدای روزمرگیهاشان باشند. حضرت حی ای است جاودانه ، تمام که بیعتش در همین شبهای خونرنگ شکل می گیرد . حضرت حضوری است که هر لحظه و هر جا در گوشه گوشه این شهر ، نه این شهر که این دنیای بی عدالت به دنبال پیروان خودش می گردد.

جمعیت کرمانشاه : 09183323626 - 09188581844
شماره حساب جهت واریز کمکها : 299021890 ، بانک تجارت شعبه فلسطین (تهران)

         آدرس سایت                  وبلاگ کوچه گردان                       ایمیل جمعیت کرمانشاه



سروش ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 12:43 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 20
کل بازدید :351919

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم