سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
متقلبین ادعای تقلب دارند - ناگفته ها
                            

بحث تقلب در انتخابات را که دیگر همه در جریانید و اگر کسی چشمش را بر روی حقایق نبسته باشد مثل روز روشن است که این بازیها در واقع شکی است که به جنازه اصلاح طلبی و دوم خرداد می دهند تا چند روزی بیشتر نفس بکشد ولی نمی دانند که این بازیها نه تنها این جریان را زنده نمی کند که کاری می کند حتی بر جنازه اش گریه هم نکنند و  ترحیمی هم نگیرند . فرصت شود به طور کامل تری به این موضوع می پردازم اما فعلآ به یکی از آخرین بازیها اشاره می کنم که نامه ای از وزارت کشور را در سطح وسیعی توزیع کرده اند مبنی بر اینکه احمدی نژاد رتبه سوم در شمارش آرا بوده و با دستور رهبر آنرا بالا کشانده اند . قبل از هر چیز اینکه حتی در نظر سنجی هایی که همین خبرگزاریهای اصلاح طلب منتشر می کردند خودشان موسوی را اول و احمدی را دوم و کروبی و رضایی را سوم می شمردند می توانید به ارشیو عصر ایران سری بزنید و نتیجه نظر سنجیها و پرسشهای پاسخ داده شده توسط کاربران را ببینید . کدام عقل سلیمی قبول می کند که کروبی 13 میلیون رای بیاورد از همه اینها بگذریم سایت قلم پرس مواردی را جعلی بودن نامه اعلام کرده و من علاوه بر موارد ذکر شده در این سایت به چند نکته و اشتباه فاحش این جریان در جعل نامه اشاره می کنم که از دید سایت قلم پرس هم مخفی مانده.
1 -  مجموع کل آرا 42026078 ذکر شده در صورتی که مجموع آرا 4 کاندیدا و باطله ایی که  در همین برگه ذکر شده را اگر جمع کنیم می شود 41954078 و معلوم نیست  این اختلاف 72000 رایی کجا رفته ؟؟!!
2 - همانطور که  در قسمت شماره 1 و 2 مشخص است نامه  به بیرون تا خورده !!! در کدام نامه مطلب نوشته شده را بیرون گذاشته و به بیرون تا می زنند ؟!! کاغذ نامه را همواره طوری تا می زنند که مطلب نوشته شده داخل بیفتد

3 - خط نوشته ای که  در زیر تای نامه آمده با شماره 3 مشخص شده هیچ نشانی از تغییر سایه و رنگ ناشی از اختلاف سطح به سبب تا خوردگی ندارد چون کسانی که نامه ای را اسکن کرده باشند به خوبی می دانند در قسمت تا خوردگی نامه به سبب سایه و روشن بودن به خاطر اختلاف سطح خود قسمت نوشته نامه هم مشکی کم رنگ و پر رنگ می شود . ممکن است بگویید در زیر دستگاه اسکن کاغذ صاف می شود پاسخ این است خیر در صورتی که چنین می شد سایه حاشیه تا خوردگی هم نباید مشخص می شد

از مطالب گفته شده کاملآ مشخص است که این کاغذ ابتدا اسکن شده و سپس با فتو شاپ یا نرم افزارهای دیگر مطالب را بر روی آن نوشته اند .

ببینید مدعیان قانون گرایی که شعار قانون گرایی شان گوش فلک را کر کرده بود و هدف از کاندیداتوری خود را احساس خطر از قانون گریزی در مسائل داخلی و ماجرا جویی دولت در سیاست خارجی می دانستند حالا ماجراجویی شان را ببینیدکه از داخل تا خارج را متشنج کرده و تا کنون 7 کشته و 29 زخمی در عرض 5  روز بر جا گذاشته. این همان دموکراسی زیبای حضرات بود، یا من یا هیچ کس . اوج دموکراسی خواهی حضرات در شعار و پیامک تبلیغاتیشان پیدا بود که " هر کی که ناموس داره ، موسوی رو دوست داره " به عبارت واضح تر یا به ما رای بده یا بی ناموسی.

مطاب سایت قلم پرس را هم در رابطه با جعل همین نامه ببینید

نظرات بازدید کنندگان در خصوص جعلی بودن نامه:

فرزندان کوروش کبیر : اما در مورد این نامه چند نکته خیلی جالب هم من توی این نامه دیدم

اولا کسی با این لحن به رهبر نامه نمی دهد، در تمامی نامه های نگارش شده به رهبر ابتدای نامه به شکل زیر است:

به استحضار مقام معظم رهبری می رساند

دوما نامه ای به این مهمی را نماینده وزیر کشور امضا نمی کند بلکه خود وزیر کشور امضا می کند.

سوما تمامی نامه های ارسالی به رهبر انقلاب دارای شماره های به شکل مثال 87/13244/10 است نه اینکه شماره نداشته باشد.

چهارما اگر نامه ای رونوشت نداشته باشد دیگر زیر آن خط نمی کشند خط را فقط موقعی می کشند که رونوشت داشته باشد و می خواهند ادامه داده نشود. مثل نمره دادن به بچه ها که معلم می نویسد هفده تمام  وقتی «تمام» را می نویسد می خواهد به هفده چیزی اضافه نشود . اما وقتی که نمره صفر باشد که دیگر نمی نویسد صفر تمام. این هم همان است.

هادی : 

چند نکته دیگه:

1- نامه شماره ندارد

2- نامه مهر ندارد.(احتمال زیاد باید مهر برجسته داشته باشه)

3- نامه ای با این سطح اطلاعات طبقه بندی ندارد(محرمانه/سری/فوق سری و ...)

4- نامه ای در این سطح را به جانشین نمی دهند امضا کند



سروش ::: چهارشنبه 88/3/27::: ساعت 12:7 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 12
کل بازدید :351965

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم