سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
من هم به موسوی رای می دهم اگر ... - ناگفته ها

                     

من هم به موسوی رای می دهم اگر به سوالاتم پاسخ مناسب دهد با کمال میل و منت به  ایشان  رای می دهم.
 1 - آقای موسوی می گویند گشت های ارشاد را بر می داریم در صورتی که در زمان ایشان سه گشت کمیته ، ثارالله، جندالله برای مبارزه با بد حجابی در خیابانها بود از کجا معلوم که ایشان بعد از به قدرت رسیدنشان گشت های دیگر را هم فعال نکنند؟چه تضمینی وجود دارد که ایشان با 25 سال پیش خود اختلاف دارند؟

 2 - ظاهرآ آقای موسوی ادعای تغییر نسبت به 25 سال پیش خود را دارند که می خواهند گشت ارشاد را منحل کنند و از طرفی ادعای قانونمداری هم دارند ، با توجه به اینکه گشت ارشاد و نیروی انتظامی زیر نظر قوه قضائیه می باشند و آقای موسوی فقط اختیارات قوای مجریه را دارند ، ایشان چگونه می خواهند در قوانین قوای دیگر دخل و تصرف کنند؟آیا ایشان می خواهند قانون گریزی کنند؟اگر با درخواست از قوه قضائیه گشت ارشاد منحل می شد که آقای الهام از طرف رئیس جمهور نامه اعتراض خود را به این گشت ها اعلام و منتشر کردند.
 
 3 -  آقای موسوی با توجه به سوابق 25 سال پیش خود و نزدیکی شان به امام ادعای خط امامی دارند که رنگ سبز را هم تاکیدی بر مذهبی و خط امامی بودنشان گذاشته اند ، با توجه به مطالب گفته شده در شماره یک و دو  در مورد تغییرشان نسبت به 25 سال پیش و قانون گریزی ایشان آیا باز هم می شود به خط امامی بودنشان اعتماد و اتکا کرد ؟ مخصوصآ که امام فرموده میزان حال افراد است.
 
 4 - در زمان امام در بحرانی ترین شرایط ایشان استعفا دادند که مورد عتاب شدید امام قرار گرفتند که فرمودند"در شرایطی که جوانهای ما در جبهه ها دارند خون و جان می دهند چه جای گله و استعفاست" .با توجه به شرایط سخت جهانی امروز ، چه تضمینی وجود دارد که اگر ایشان شرایط را سخت و قافیه را تنگ ببینند  استعفا ندهند و مملکت را به حال خود رها نکنند؟
 
 5 - آقای خاتمی در 8 سال ریاست خود مدام تکرار می کردند که نمی گذارند ما کار کنیم ، با توجه به نزدیکی و هماهنگی شما و آقای خاتمی تا جایی که آقای خاتمی هر سفر استانی که می رود *1* می گوید ( من کنت مولاه  فهو میر حسین مولاه) ،آیا می توانید چند نفر از آنهایی را که نگذاشتند معرفی کنید؟ چون اگر اکنون که در قدرت نیستید نتوانید بعد که بر مسند نشستید به هیچ وجه نمی توانید. اگر هم منکر چنین افرادی هستید یعنی آقای خاتمی دروغ گفته؟ یا شما شجاعتش را ندارید ؟ یا اینکه در این 4 سالی که اصلاح طلبان نبودند آنها از بین رفته اند؟ چه کسی آنها را نابود کرده؟
 
 6 - در مورد  سیاست خارجی شما و سایر نامزدها  به جز احمدی نژاد عنوان می کنید " نه تقابل و نه انفعال بلکه  تعامل " . لطفآ به دور از کلی گویی به صورت موردی بفرمایید موضع شما در مقابل آمریکا که به کمتر از تعلیق چندین ساله هسته ای رضایت نمی دهند چیست؟ موضع شما در برابر درخواست دیگر آمریکا مبنی بر عدم حمایت از حزب الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین چیست؟
 
 7 -  در صورتی که قصد دارید سیاست آقای خاتمی را در رابطه با حزب الله لبنان عمل کنید که طبق نامه ای که از طریق آقای خرازی به آمریکا دادند" از حمایت حزب الله دست بر می داریم فقط اسممان را از محور شرارت بردارند " آنگاه تکلیف خط امامی بودنتان چه می شود که امام تاکید داشتند " ایران پناه مظلومان و آزادگان جهان و الهام بخش استعمار ستیزی در جهان باید باشد"
 
 8 - موضع شما در برابر کشورهای کوچکی که خلیج فارسمان را ع رب ی می کنند و می خواهند ابن سینایمان را هم مثل مولانا بدزدند و به نام خود کنند و ادعای جزایر سه گانه  را هم دارند، چیست؟
 
 9 - با توجه به اینکه گفته بودید رابطه و تعامل خوبی با رهبری دارید فکر می کنید منظور ایشان از اینکه گفته بودند به شخصی برای ریاست جمهوری رای دهید که ساده زیست باشد " کدام نامزد بوده؟
 
 10 - با توجه به اینکه سید اولاد پیغمبر هستید و رنگ سبز ستادهایتان نشان از تعلقات و تعصبات مذهبی تان دارد ، نظرتان درباره دست دادن روحانیون با زنان نامحرم چیست؟ آیا این عمل حلال است یا حرام ؟ مستحب است یا مکروه؟
 
 11 - با توجه به غیر قابل انکار بودن مافیای مختلف و درگیر بودن برخی آقاها و آقازاده ها در این ماجرا ، آیا فکر می کنید توان آن را دارید که با آنها مقابله و اسامی شان را صراحتآ به مردم اعلام کنید؟ اگر جوابتان مثبت است ، بی پرده و برای نمونه  بگویید پشت پرده شهرام جزایری و قتلهای زنجیره ای چه کسانی بودند؟
 
 12 - با توجه به نزدیکی تان به اصلاح طلبان می توانید بگویید منظور آقای گنجی از عالیجنابان سرخ و خاکستری  چه کسانی بودند؟ چون شفاف سازی را باید از حالا شروع کرد .اگر این عالیجنابان همانهایی بودند که با روزنامه ها و انواع رساناهای گوناگون در ذهن ما القا کرده و جا انداختند چگونه یک دفعه با چرخش 180 درجه ای در 4 سال قبل عالیجنابان لباس عوض کرده وبه جای سرخ و خاکستری همگی سفید شدند؟؟؟؟؟



سروش ::: شنبه 88/3/9::: ساعت 12:24 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 12
کل بازدید :351968

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم