سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
منظور من از پست قبلی چه بود؟ - ناگفته ها
در پست قبلی خانم پریسا در مورد منظور من از گذاشتن سخنرانی آقای دانشمند در وبلاگم پرسیده بودند من هم چون جواب طولانی بود ترجیح دادم چه برای ایشان و چه سایر بزرگوارانی که وبلاگ بنده نظری می اندازند این پاسخ را در یک پست قرار دهم
من سابقه ذهنی از آقای دانشمند ندارم اما کلآ نظر خودم هم همین است که در شرایطی که این عربها چه در جنگ چه در صلح از هیچ نامردی فروگذار نمی کنند چه معنی دارد هر سال میلیاردها تومان را به جیب گشاد این نامردها بریزیم عربستان همان کشوری است که در زمان جنگ به صدام می گفت :پول از ما و سرباز از شما و برو به ایران حمله کن.
سر حاجی های ما هم که دیدید چه آوردند و آنها را به خاک و خون کشیدند .الان هم که هر چه وهابی مسلک است تیر می کنند و به جان شیعیان می اندازند همین دو - سه هفته قبل بود که بیش از 50 تن از زائران ایرانی کربلا را به شهادت رساندند و بیش از اینها را زخمی کردند ، با اسرائیل هم پیمان می شوند که حزب الله لبنان و مسلمانان غزه را قتل عام کنند که نکند آها تثبیت شوند ایران قدرت بگیرد .به تازگی هم که امام جمعه مسجدالحرام حکم به تکفیر شیعیان می دهد .از حاجی های ایرانی چشم نگاری و انگشت نگاری می شود و اطلاعات مربوطه مستقیمآ به سازمان سیا منتقل می شود وگرنه این مفت خورهای شکم چران شهوت پرست که سازمان امنیتی ندارند و خلاصه هر نوع تحقیری و نامردی می کنند و ما باز هم هر سال و هر ماه میلیارها تومان با منت تقدیمشان می کنیم.تا روز به روز بر متراز سایز شکم این عربها اضافه شود و جوانان و فقرای ما از بیکاری و بی پولی کاسه چه کنم دست بگید . همه به این دلیل که علمای ما جرات ندارند اعلام کنند تا اطلاع ثانوی حج واجب و عمره حرام می باشد و همه کسانی که مستطیع شده اند با اهدا این پول و دریافت برگه  اهدا حاجی می شوند.مگر ما شیعه نیستیم ؟مگر شیعه تنها دین جهان نیست که قابلیت به روز آوری دارد ؟ چرا نمی شود چیزی که قبلآ واجب یا مستحب بوده حرام کرد؟ ما در بینش دبیرستان نمونه می آوردند که مثلآ چیزی در زمان پیغمبر زکات به شتر تعلق نمی گرفت و زمان حضرت علی زکات بر شتر هم تعلق گرفت . با این حساب چرا نمی شود چند سال حج را منتفی ،حرام یا لااقل تعلیق کرد؟تازه هر در هر مراسم هم برای هدیه با عناوین مختلف فیش سفر به مکه اهدا می شود آیا این در شرایط کنونی درست است؟چرا علمای ما کاری نمی کنند ؟ البته مدتی قبل از یکی از روحانیون شنیدم که در صورتی که روند عربستان ادامه پیدا کند این مراسم را تحریم می کنم.
درست است که آقای دانشمند خیلی لحن تندی دارد و از طرفی عمومیت می بخشد اما کلیت حرفش درست است مضاف بر اینکه ایشان  روایاتی از امام صادق(ع) را مطرح می کند.مگر شما قبول ندارید برخی حاجی ها مثل سایر افراد خرند؟
ما که خودمان با یکی از همین حاجی های خر به نام آقای حاج محمد حسین میرانی( اسم می آورم چون 17 سال خون به دل ما کرده ) 17 سال است پول ما را خورده ، قوه قضائیه که خیلی وقت است مرده و حقی را نمی گیرد .حاج آقای ما هم با پول ملت دارد راست راست راه می رود و جالبش هم این است که دو قورت و نیمش  هم باقی است و به ما می گوید :چرا اینقدر سر و صدا می کنید من که نمی گم پول شما را نمی دم می دمش.
17 سال است گذشته و این حاجی هنوز پول را باز پرداخت نمی کند هر چند که دیگر ارزشی ندارد اما احتمالآ وقتی که حاج آقا پول ما را بدهد تازه اگر بدهد با سه میلیون تومان شاید بشود یک آدامس خرید!
آیا این حاجی خر نیست؟کاش خر بود ایشان نیش می زنند و مردم آزاری می کنند.به قول شاعر
گاوان و خران بار بردار     به ز آدمیان مردم آزار


سروش ::: پنج شنبه 88/2/24::: ساعت 9:2 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 12
کل بازدید :351956

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم