سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
اتهامات ناشیانه - ناگفته ها

               

 دکتر عبدالله شهبازی تاریخدان و مولف صدها جلد کتاب و مقاله پس از فریاد های بسیار و بازداشت در کتابی 1400 صفحه ای که در سایت خود منتشر کرد مورد تهمت های بسیاری قرار گرفت ظاهرآ در این کتاب اسامی دانه درشتهایی ذکر شده که نباید می شده و اسرای مگو بازگو شده سایت ایشان پس از انتشار فیلتر شد اما نکته جالب توجه این است که وبلاگی ایجاد شده با نام پشت پرده عبدالله خان شهبازی که اسنادی ارائه کرده که مثلآ عبدالله شهبازی با ساواک و رژیم شاه همکاری می کرده این اسناد به قدری کودکانه جعل شده که مایه تفرج بازدید کنندگان قرار می گیرد . بنده بی اطلاعم اما ظاهرآ ایشان مطالبی در خصوص آیت اللهی هم گفته اند که به حضرات برخورده و نویسنده وبلاگ در مطلبی همراه با عکس عنوان کرده "در عکسهای زیر موارد جالبی وجود دارد اقای حائری در مراسم سالگرد پدر شهبازی که ادعا میکند شهید فدایی امام است شرکت کرده است باحترام آشنایی با ایشان اما شهبازی باز هم نمکدان ایشان را می شکند" عکسی از حضور آیت الله در خانه استاد شهبازی به عنوان سندی بر محکومیت ایشان تلقی می شود .عجب اسناد محکمی !!!

 عکس بالا را حتمآ شما هم قبلآ بارها دیده اید البته در سمت راست به جای عبدالله شهبازی شخص دیگری قرار داشته و من تعجب می کنم اگر جعل عکس و سند هم می کنند چرا اینقدر کودکانه و چرا عکسهایی که همه بارها و بارها دیده اند استاد شهبازی همین الان این قیافه را دارند و پنجاه و چند سال دارند آیا در زمان شاه 30 سال قبل هم همین سن را داشتند ؟؟!! آیا ایشان در بیست و چند سالگی موها و سبیلشان سفید بوده؟

و اما نویسنده این وبلاگ سند مضحکی ارائه کرده که عبدالله شهبازی در زندان رضایت به همکاری با ساواک را داده و به شاه وفادار است اما این نویسنده جاعل توجه نکرده که فونتی که برای جعل ناشیانه سند به کار برده فونت tahoma  است و این فونت کامپیوتر های 10-15 سال اخیر است نه ماشین تایپ های 30 سال قبل .

در بالای وبلاگ هم تبلیغی جالب و قابل تامل قرار داده که مراسم سخنرانی عالم ربانی و ... همراه با شام و غذاهای خوشمزه ( پیتزا - چلو کباب - جوجه کباب - دسر  - سالاد - نوشابه و...) و اتوبوسهای کولر دار در نقاط مختلف شیراز آماده حمل و نقل و در پایان نوشته شده امشب را مهمان حاج آقا باشید .
سوال این است آیا سخنان ایشان تا این حد صداقت دارد و تا این حد جذاب است که برای جمع کردن افراد اینقدر باید رشوه داد؟          تبلیغ گفته شده را اینجا ببینید      و در صورتی که حذفش کرده بودند          از اینجا

 



سروش ::: چهارشنبه 87/3/15::: ساعت 11:59 صبح
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 14
کل بازدید :351866

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم