سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
بازیهای انتخاباتی - ناگفته ها
در باره حواشی انتخابات و برخی بازیها لازمه چند مطلب رو بگم. اول در مورد تقدیر نماینده ها بعد بریم سراغ بحث داغ رد صلاحیت ها .
1- 150 نماینده مجلس به خاطر پیشرفت ایران در زمینه بیوتکنولوی در زمینه کشاورزی از احمدی نژاد تقدیر کردن. و عنوان کردن که همانطوری که در مسائلی از رئیس جمهور توضیح می خوایم یا انتقاد می کنیم در موارد خوب هم تقدیر می کنیم .البته ظاهر قضیه خیلی خوبه اما باطنش همچی یه خورده بو داره .اینکه نزدیک انتخابات می شه و حضرات چهره منطقی به خودشون می گیرن خیلی جای سوال و اما و اگر داره .کسی در مورد تخلفات و بالا بودن هزینه دانشگاه آزاد شک نداره اما 210 نماینده از همین مجلس برا اینکه دهن رئیس جمهور رو ببندن به رهبر نامه دادن که از جاسبی تقدیر کنه در خوشبینانه ترین حالت اکه فرض کنیم از بین 290 نماینده و 140 نماینده ای که بیش از اون 150 نماینده ای که از رئیس جمهور تقدیر کردن باز هم حتمآ 70 نماینده در این لیست 150 نفری بودن که اون نامه تقدیر از جاسبی رو نوشتن .پس در خوشبینانه ترین حالت 70 نماینده از این 150 نماینده دارن سیا بازی در می یارن که رای جمع کنن. البته این مطلب برای ما حامیان احمدی نژاد جای خوشحالی داره چون نشون می ده که بر طرفداران احمدی نژاد در بین مردم به قدری اضافه شده که اینا مجبورن حتی به ظاهر هم شده برا کسب رای خودشون رو دوستدار و خیر خواه ملت و احمدی نژاد نشون بدن . و این به حفظ ظاهر فقط به نماینده ها ختم نمی شه حتی سایت هایی هم که همواره ساز مخالف می زدن حالا برا جذب رای و نظر مردم تیترهایی در حمایت از احمدی نژاد می زنن .برا اینکه بیشتر متوجه منظورم بشین به تیتر - آیا رئیس جمهور حق نوشتن یک نامه هم ندارد؟! - دقت کنید .اشباه نکنید این تیتر رجا نیوز نیست ، این تیتر عصر ایرانه ، خبرنامه ای که در هر موردی ساز مخالف می زنه .نه اینکه رویکردشون عوض شده و منطقی تر به موضوعات نگاه می کنن بلکه در نزدیکی انتخابات اینطور تیتر هایی هم می زنن که بگن ما انتقاداتی که می کردیم از سر دوستی بوده وگرنه در جای خودش دفاع و حمایت هم می کنیم و شما حامیان دکتر احمدی نژاد به هوش باشید که ما هم حامی ایشان هستیم .البته ما هم باور می کنیم !!!

2- اما در مورد رد صلاحیت ها . پیش از رد صلاحیت ها هم برای من مثل روز روشن بود که نتیجه تعیین صلاحیتها هرچی باشه حتی اگر چند مورد انگشت شمار هم رد می شدن اصلاح طلبان و کارگزاران و ... بر بوق مظلومیت می نواختن بنابر این اصلآ دنبال این هم نبودم ببینم کی رد صلاحیت شد و کی نشد . طرفدار قوه قضائیه هم نیستم همانطور که از نشان سمت راست قالبم مشخص است .اما بعد از بحثی که با دوستی در این مورد داشتم بر آن شدم تا چند سطری بنویسم .مثلآ می گن فلانی وزیر خاتمی بوده باز هم رد صلاحیت شده و همچین القا می کنن که چون وزیر خاتمی بوده انگار دیگه احتمال تخلف در اون شخص نیست حداقل 4-5 تا از همین وزیران خاتمی رو که سایتها در مورد تخلفات مالی شون نوشتن . اینم یه نمونه ش ، البته من اصلآ نمی دونم این وزیر امنیتی اصلآ کاندید شده یا نه ، کلآ گفتم که یعنی وزیر خاتمی بودن به معنی معصومیت نیست یا مثلآ وزیر ارشاد خاتمی یا خرم وزیر راه خاتمی که رد صلاحیت شده آیا چیز بعیدیه؟ خرم همون شخصیه که 1870000000 ( ببخشید صفراش زیاده ) برا مراسم افتتحاح فرودگاه امام خرج کرد تازه تا دو سال بعد هم افتتاح نشد . همونی که دیگه داد دکتر عباسی رو در آورد و اون سخنرانی معروف رو داشتن . حالا کسی که برا افتتاح دو میلیارد از بیت المال هزینه کنه یعنی برا جیب خودش رعایت می کنه که خدای نکرده از پول ملت به جیب خودش نره؟!! امیدوارم اینطور باشه اما حتی در اون صورت هم باز ایشون که 2 میلیارد رو برا افتتاح قیچی می زنن صلاحیت نمایندگی مجلس رو ندارن . یا مثلآ مصطفی تاج زاده و ... . مسئله دیگری که مدام مطرح می شه اینکه" بگذارید ملت خودش انتخاب کند و شورای نگهبان به جای ملت تصمیم نگیرد "من که خیلی هم اهل روزنامه و خبرنامه هستم 80 درصد را اصلآ نمی شناسم و 20% باقیمانده را هم اطلاعات کلی دارم حالا برای انتخاب من چطور بفهمم که این شخص تخلف مای داشته یا مخالف نظام بوده ؟ یا منافق و جاسوس بوده ؟ آیا این شخص در پوستر های تبلیغاتی اش این مطالب را هم می نویسد؟ کاندید دیگه هم که نباید در این مورد حرف بزنه یا یاگر هم بگه می گن تخریب می کنه . آیا اگه شهرام جزایری معروف بره تو یه شهرستان دور افتاده و کاندید بشه و همه می دونیم که سخن وریش هم خوبه و حتمآ تبلیغات هم خوب می کنه باید بگیم اشکال نداره بذارین مردم خودشون انتخاب کنن ؟!!آخه مردم او شهرستان پرت از کجا بدونن این شهرام خان به اندازه کل شهرستان اینا اموال منقول و غیر منقول خورده و برده ؟! آیا علیخانی که از افتخاراتش فحش دادن به احمدی نژاده و قسم جلاله دروغش هنوز از یادها نرفته باید تایید صلاحیت بشه؟!! یا این 300 نفر آیا هموطنان آمریکایی ما نیستند که اگه ازشون کسی بیاد مجلس سعی در پیشبرد اهداف آمریکا در ایران داره .آیا اینا موقع تبلیغ انتخاباتی شون حرفی از این نامه می زنن؟!کوتاه سخن اینکه باید دقت کرد حق کشی نشه اما روند و عملکرد بسیاری از این گروه ها ثابت کرده شایستگی نمایندگی رو ندارند و ما هم از تشخیص خوب و بد بودنشون عاجزیم و شورای نگهبان باید بدون هیچگونه نگاه جناحی و بدن حق خوری و حق کشی افراد و تایید یا رد صلاحیت کنه و برا اینکه این سر و صداها هم بخوابه اعلام کنه کسانی که اعتراض دارن رسیدگی می شه اگه تخلفاتشون محرز بود موارد تخلفشون رو در جراید منتشر می کنه تا بیخودی هوچی گری درنیارن ، البته من که چنین قاطعیتی رو تو قوه قضائیه نمی بینم . در رابطه با همین رو صلاحیت ها هم این یادداشت شریعتمداری خواندنیه :

به عنوان یک نمونه از صدها مورد باید پرسید مدیر مسئول روزنامه زنجیره ای توس، به عنوان عضو شورای مرکزی، در حزب اعتماد ملی و دبیری حزب در استان خراسان رضوی و نامزدی اعتماد ملی در مشهد چه می کند؟ آیا او همان شخصی نیست که روزنامه تحت مسئولیتش تهمت دروغ به محبوب ملت ایران حضرت امام خمینی(ره) بست و ادعا کرد آن حضرت دنبال پناهندگی به فرانسه بود. و نیز، همان عنصر تندرویی نیست که «زینت کابینه اصلاحات» (عطاء اله مهاجرانی) با همه افراط کاری هایش، درباره روزنامه توقیف شده آن شخص به روزنامه السفیر گفت: «اگر من هم عضو هیئت منصفه مطبوعات بودم، رای به بستن توس می دادم. این روزنامه به جای آگاهی بخشی، اوضاع سیاسی را متشنج و با چاپ مقاله های روزنامه نگاران و نویسندگان دوره شاه، نسبت به برخی اصول و ارزشهای دینی مردم ایران ابراز تردید کرد و به مراجع دینی توهین نمود... دست اندرکاران توس به بازی خطرناکی دست می زنند زیرا تلاش می کنند خود را طرفدار خاتمی جلوه دهند حال آن که در واقع سخنگوی نهضت آزادی هستند... دست اندرکاران توس برای دستیابی به قدرت تلاش کردند و به گونه ای عمل می کنند که گویی خاتمی گورباچف و آنان یلتسین هستند که قدرت را در دست خواهند گرفت». (اول مهر 1377).

این روزها با ادبیاتی عاطفی و جانسوز و جگرگداز عده ای لاف می زنند که انحصارطلبان تنگ نظر، مشغول تشخیص مسلمان و غیرمسلمان هستند. فریاد وا اسلاما، وا ایرانا و وا انتخابا به آسمان بلند کرده اند و شماری را هم پیش انداخته تا بلکه از پل بگذرند. اما آیا کسی از این پیش افتادگان نباید از خود بپرسد جماعتی که سایه اسلام و انقلاب و روحانیت و حکومت دینی را با تیر می زدند، حالا چگونه طرفدار اسلام و روحانیت شده اند؟ نباید پرسید اینها که صراحتاً گفتند «خط امام به موزه تاریخ سپرده خواهد شد»، «جریان تکنو کرات، جریان خط امامی را در حزب مشارکت به حاشیه می راند»،«مشکل ما در این مملکت این است که هنوز خدا نمرده»، «یزید و ابن زیاد انتقام خشونت های فراوان علی بن ابیطالب در بدر و احد و خیبر را از فرزندش گرفتند»، «برای رسیدن به دموکراسی باید از امامت و ولایت هزینه کرد و آن را به حاشیه راند»، «لشکر مهاجم آمریکا ارتش آزادیبخش دموکراسی است»، «درباره فناوری اتمی 19 سال به دنیا دروغ گفته ایم و حالا دم خروس بیرون افتاده»،«چون تقوای اتمی نداریم، آمریکا حق دارد نگذارد صاحب فناوری اتمی شویم» و ... هزار قول و فعل منحط دیگر، حالا چگونه یکباره مؤمن و وطن دوست و اصلاح طلب شده اند؟ آقای خاتمی که سال آخر ریاست جمهوری اش می گفت «صدای دشمن از اردوگاه اصلاح طلبان می شنوم»، دیگر آن صداها را نمی شنود؟ آقایان دیگری که به دست همین ها ترور شخصیت شدند چطور؟
یعنی باور کنیم؟!!
دانلود فایل صوتی و تصویری و متن مداحی زیبا و معروف " انا مظلوم حسین "



سروش ::: دوشنبه 86/11/8::: ساعت 12:58 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 24
کل بازدید :351986

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم