سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
یک عده ای در داخل هستند که ...!! - ناگفته ها

امروز در خبری در روزنامه عصر ایران آمده بود که : احمدی نژاد در جمع علما و روحانیون شیراز گفته که عده ای در داخل از ترکمنستان خواسته اند که صادرات گازشان را به ایران قطع کن.
اینکه این خبر درست باشد آن هم از جانب خبرنامه ای مثل عصر ایران که به قول دوستی بیشتر به صبح لندن شبیه است تا عصر ایران جای هزار سوال و اما و اگر دارد .اما صحبت من با دکتر احمدی نژاد نه درباره این خبر که درباره صحبت های مشابه این خبر است که بارها گفته اند.
جناب دکتر احمدی نژاد دو سال و اندی گذشته و در این مدت بارها جمله عده ای هستند را از شما شنیده ایم از ماجرای تورم بگیر تا مسئله جاسوس معروف و لیست اسامی 15 صفحه ای جیب بغل شما که قرار بود در فرصت مقتضی اعلام شود .آقای دکتر در هنگام انتخاب وزیرانتان گفتید این لیست را در اختیار دارید و می خواستم اعلام کنم اما دوستی شفیق گفته فعلآ اعلام نکن. جناب احمدی نژاد شما هم رفیق باز شدید؟ اگر قرار بود به توصیه این دوستان شفیق عمل کنید آنها که از اول توصیه کرده بودند در این محدوده ممنوعه ریاست جمهوری وارد نشو اما به قول خودتان شما آمدید چون ما خواستیم .گفته بودید اگر قوه قضائیه اجازه دهد اسناد جاسوسی را که از نظر این قوه اهمیتی ندارد افشا می کنید ، اگر قرار به اجازه آنها بود که خودشان منتشر می کردند که اینقدر هم مورد انتقاد جامعه قرار نگیرند .شما از این ویرانه چه انتظاری داشتید؟ جناب دکتر پیش از شما هم رئیس جمهوری بود که 8 سال فریاد می زد عده ای نمی گذارند و البته لفظ عده ای مربوط به شماست ایشان می گفتند که گروه فشار نمی گذارد و مردم می پرسیدند گروه فشار کیستند .یا سکوت می کردند یا می گفتند همانها که خودتان می دانید و شما فقط اسم گروه فشار را به عده ای تغییر داده اید .ما از آقای خاتمی انتظار چنان شجاعتی نداشتیم اما شما بدون تعلقات حزبی و مادی پا به این عرصه گذاشتید و همین ما را امیدوار کرد که شما با شجاعت پشت پرده ها را اعلام می کنید و شاید بهتر است بگوییم شهادت طلبانه .اما دو سال و نیم است که فقط لفظ عده ای می شنویم . کاری نکنید که این شخصیت ساده و بی آلایش را به دروغگویی متهم کنیم و باورهایمان شکسته شود که این شکست باورها اگر همچنان ادامه پیدا کند خیلی از باورهای دیگرمان را هم از دست می دهیم .سالهاست کارمان شده دل بستن به این مسئول و آن رئیس جمهور و بعد از چند سال ابراز پشیمانی که اشتباه کردیم انتخابشان کردیم. جناب احمدی نژاد حتی اگر از نظر سیاسی هم بخواهید موقعیت مناسبی است برای اعلام اسامی چون انتخابات نزدیک است و مردم باید بهتر بدانند و بشناسند پس حداقل 5 صفحه از آن 15 صفحه را منتشر کنید . برای انتشار اسناد جاسوسی هسته ای هم لزومی نداشت که شما یا وزیر اطلاعات منتشر کند .معاون یا مشاور یا رئیسی این اسناد را منتشر می کرد و بعد هم فوقش این بود که قوه قضائیه این انتشار را جرم تلقی می کرد بعد شما مانور می دادید که ما نمی دانستیم اما حالا که منتشر شده مگر شما نمی گفتید که اصلآ اسناد مهمی نبوده و در نهایت هم فوقش انفصال از خدمات دولتی برایش صادر می کردند و شما از ایشان حمایت می کردید و شغلی غیر دولتی برایش پیدا می کردید . به هر حال در اطرافیان شما هستند  بسیجیان واقعی که این خطر را به خاطر مردم به جان بخرند .خلاصه کلام اینکه جناب دکتر احمدی نژاد مردم برای فهمیدن پشت پرده ها و شناختن عده ای به شما رای دادند هر چند بودند کسان دیگری هم که ادعای اعلام عده ای را داشتند تا جایی که در فیلم تبلیغاتیشان با هزار ترفند مرحوم ملاقلی پور گریه کردند که به خاطر مردم همه دستها را افشا می کنم  اما مردم به شما اعتماد کردند پس به اعتمادشان پشت نکنید . مراقب باشید که فرصت مقتضی دیر نشود که خیلی زود دیر می شود .



سروش ::: یکشنبه 86/10/23::: ساعت 12:3 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 22
کل بازدید :351995

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم