سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
عروسک گردان ها - گوگولی وزیر ایران را فرا خواند - ناگفته ها

تو ایران انگاری مثلث زیاد بوده و زیاد ترم می شه مثل مثلث هسته ای سیروس ناصری-حسین موسویان - حسن روحانی .این مثلث یه ملت رو به بازی گرفتن .پیش خودم فکر می کنم وقتی مردم شعار می دادن انرژی هسته ای حق مسلم ماست اینا چقدر به ملت می خندیدن و ماها عروسکای خمیشه بازی دست اینا بودیم که براشون دست و پا تکون می دادیم .حتمآ تو دلشون می گفتن جون عمه تون اگه این حق شماست پس حق ما چه می شه. خبر دارید که از این مثلث که قرار بوده از حق مسلم ما دفاع کنن سیروس ناصری که به خاطر رشوه از شرکت نفتی کیش اورینتال مدتهاست در کشورهای اروپایی مفقود الاثره و هر چی نامه فدایت شوم هم می فرستن که بیا کاریت نداریم فقط چند سواله میگه جون شما تا شما باشین نمی آم البته بازم خبر دارین که طرف اصلی این شرکت هم یکی از همین اروپایی های دوست و برادر بوده که روزی سه بار جلسه می ذارن چطوری ایران رو تیکه تیکه کنن و هر کدوم یه تیکه بگیرن دندون - حسین موسویان هم که دیگه بوی خیانتش ایران رو برداشته می گین نه؟ بخونین :     

 موسویان در یکی از مکالمات تلفنی خود بر تسریع طرف غربی بر صدور قطعنامه در سازمان ملل تاکید کرده و لذا اتهام اقدام علیه امنیت ملی نیز متوجه وی خواهد بود.
بر اساس اطلاعات دریافتی، ماجرای دستگیری موسویان از این قرار بوده که وی در سال گذشته 50 روز مسافرت خارج از کشور داشته است و ملاقات های زیادی با افراد تحت پوشش طرف های اروپایی و دیپلمات های غربی داشته که برخی از آنان به طور قطع از افراد سرویس های امنیتی غرب بوده اند و با این حال موسویان به راحتی با آنها صحبت کرده است. از جمله اتهامات دیگر این بوده که یک سری اسناد محرمانه در اختیار وی بوده که باید آنها را تحویل مقامات مربوطه می داد ولی این کار را نکرده و آنها را تحویل نداده است. هم چنین باید گفت که طرف های مقابل مذاکرات هسته ای ایران و اروپا، در جریان مذاکرات هسته ای، اطلاعاتی داشته اند که در زمان های قبل از مذاکره با مراجعه به موسویان آنها را دریافت می کرده و از نقاط ضعفی که ایران داشته مطلع شده و مذاکره کننده ارشد هسته ای، این اطلاعات را به آنها منتقل می کرده است. مهمترین اتهام موسویان، درباره یک سری اسنادی بوده است که در اختیار انگلیسی ها قرار داده و در نهایت به دست سرویس امنیتی MI6 انگلیس افتاده بوده است . این اسناد در مورد پایگاه های نظامی امنیت  ایران در اروپا بوده که طی بخشنامه ای به آنان توصیه هایی شده بود که در زمان حمله احتمالی آمریکا به ایران چه اقدامات و تصمیم های باید اتخاذ کنند. این گزارش که سه نسخه بوده است؛ یکی در اختیار آقای حسن روحانی، دیگری در اختیار آقای علی یونسی و آخری هم در دست حسین موسویان بوده است. بعدها مشخص شد که نسخه ای که در دستان موسویان بوده در اختیار انگلیسی ها قرار گرفته است.

اما نفر سوم یعنی حسن روحانی .بابا جون خودتون ما رو با این کله گنده ها درگیر نکنین .آقای حسن روحانی خدمات زیادی برای نظام انجام داده از هیچ کدام از کارای دو مشاورش هم خبر نداشته تازه اگه هم خبر داشته آقای روحانی یه روحانیه و آبروی مومن براش خیلی مهمه٬ می شه آبروی اینا رو پیش ۷۰ میلیون نفر ببره؟پس اون دنیا جواب خدا رو چی بده؟ انرژی هسته ای و اسناد نظام رو می شه برگردوند اما آبروی رفته رو چی؟پس همه با هم به پاس خدمات آقای روحانی برای نظام فقط اون یه ریزه پر لیوان رو نگاه می کنیم.
--------------------------------------------------------------
یه مطلب دیگه: این بحرین کوتوله رو دیدین؟همین کشور گوگولی ۷۵۰ هزار نفری  به خاطر سرمقاله روزنامه کیهان سفیر نه٬ وزیر رو احضار کرد و متکی فورآ برای ارائه پاره ای توضیحات و دلجویی از شیوخ مفت خور ... به بحرین رفت .بابا آقای دکتر احمدی نژاد ما که همیشه حمایتت کردیم اما اگه سیاست عزتمندانه اینه پس ذلتمندانه اون چیه؟ اگه قراره هر دفعه این کشورای گوگولی بزنن تو سرمون و جیکمون درنیاد و سفیر هم صدا نکنیم خوب اینکه همون سیاست قبلیه .آقای خاتمی اسمش رو می ذاشت گفتگو و شما اسمش رو می ذاری مهرورزی

           آشوب بر سر یک واقعیت    



سروش ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 7:34 عصر
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 20
کل بازدید :351924

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم