ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

ناگفته ها

سلام مجدد جناب جوانفکر و تشکر از پاسخي که به نوشته ام داديد.من هم در پاسخ شما چند مطلب عرض کنم.
?- درست است که اقاي رئيس جمهور کردان را به عنوان دکتر معرفي نکرده اند اما ايشان در مجلس براي راي اعتماد دکتراي افتخاري خود را مطرح کردند و در جلسه وزارت کشور هم مدرک ايشان توزيع شد و آقاي رئيس جمهور پس از اطلاع از جعلي بودن آن شايسته بود و هست که بلافاصله ايشان را عزل کند .البته ممکن است دستگاه هاي ذيربط بگويند مثلآ اين جرم ?? هزار تومان جريمه نقدي دارد چون براي فروش سوالات کنکور متهم به پرداخت ??? هزار تومان جريمه نقدي متهم شد اما اقاي رئيس جمهور نبايد به اين مجازاتها اکتفا کند و ايشان هم شايسته است و هم واجب که ايشان را عزل کند که کسي که صداقت ندارد لياقت وزارت خصوصا در دولت آقاي احمدي نژاد را ندارد . طريقه دست يافتن حالا هرچيزي و در هر زماني که مي خواهد باشد .
? - اميدوارم آقاي رئيس جمهور همانطور که هميشه مي گويند ما مي خواهيم با مردم صادق باشيم و رو راست حرف بزنيم ، نتيجه بررسي وزارت علوم را صادقانه به اطلاع مردم برسانن و چنين نباشد که اين نتيجه به گزارشي محرمانه تبديل شود و در بين مسئولين دست به دست شود و مردم هم نامحرم شوند
?- سوالي که در ذهن همه نقش بسته اين است که با وجود بيانيه اي که بر خروجي سايت دانشگاه آکسفورد قرار گرفته مبني بر اينکه آقاي کردان هيچ سابقه و مدرکي در اين دانشگاه ندارند آيا اگر وزارت علوم اعلام کند که مدرک دکتراي افتخاري درست بوده ، اين گفته قابل اعتماد است؟؟!!
ايام به کام

پاسخي که آقاي جوانفکر در وبلاگشان براي اين نوشته من گذاشته اند :

سلام بر شما
از تذکرات خيرخواهانه تان سپاسگزارم. بنده قصد توجيه خطاي هيچکس را ندارم. اقاي رئيس جمهور بحث کاغذپاره را در باره مدرک آقاي کردان مطرح نکرده است. اقاي رئيس جمهور کردان را به عنوان دکتر به مجلس معرفي نکرده است. براي اثبات جعلي بودن مدرک آقاي کردان چاره اي جز مراجعه به وزارت علوم نيست. اگر مدرک جعلي باشد بايد روشن شود که آقاي کردان چگونه به چنين مدرکي دست يافته است و در اين صورت افراد مسوول و دستگاههاي ذيربط وظايف و مسووليت هايي دارند که بايد به آن عمل کنند.
موفق باشيد.