سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقام معظم رهبری، سال 1381 خطاب به جنبش دانشجویی: مسابقه رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه‌ریزان، ثروت‌های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند، هزینه کردن اموال عمومی و اقدام‌های بدون اولویت، و به طریق اولی در کارهای صرفاً تشریفاتی، میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاه‌های اقتصادی را به روی آنان می‌گشاید، و خلاصه پدیده بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت در دست کسانی که آمادگی دارند آن را هزینه کسب قدرت سیاسی کنند، و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آن‌چه را هزینه کرده‌اند گرد می‌آورند
هم از موسوی شکایت دارم هم از خیلی های دیگر - ناگفته ها

سایتی برای کسانی که از موسوی شکایت دارند ایجاد شده که از دوستانی که موسوی به  رای و نظر و شخصیت آنها بی احترامی کرده تقاضا می کنم در این سایت ثبت نام کنند.

اما شکوایئه من : آقای موسوی من فردی هستم تحصیل کرده با شرایط خاصی که چه شاه بر مملکتم حکومت کند و چه خود امام راحل در زندگی من هیچ تاثیری ندارد و من تنها با توجه به تحلیل سیاسی خودم و شرایط سیاسی جامعه به دکتر احمدی نژاد رای دادم و  به همان کسی که دوست دارید یا می پرستید سوگند که حمایت های من ریالی نفع مادی برایم نداشت که هزینه بر هم بود چه مادی و چه معنوی . جناب موسوی من تلاش خودم را کردم و رای خودم را هم دادم و  مثل هر آدم روشنفکر و فهمیده ای  به انتظار نتیجه آرا نشستم تا در صورت پیروزی شخص مورد نظرم به شادمانی بپردازم اما شما تمام شعر و شعور مرا به سخره گرفتید ، شما کاری کردید که چه در انتخابات و چه پس از آن، به من به دلیل انتخابم انواع توهین ها و تهمت ها زده شود . شما فرصت شادمانی به من و ما ندادید . من از شما به دلیل خونهایی که ریخته شد ، به دلیل تهمت هایی که به دلیل انتخابمان به ما زده شد به دلیل ایجاد فضای عبور ممنوع و حکومت نظامی فکری فرهنگی در بین روشنفکران شکایت دارم . تعجب نکنید بله شما در بین مثلآ روشنفکران فضای عبور ممنوع ایجاد کردید که کسی اگر غیر از رای شما داشته باشد یا باید آن را مخفی کند یا انواع توهین ها را تحمل کند . من از شما به خاطر ایجاد کارنوالهای مسخره خیابانی که بیشتر به مراسم گاوبازی اسپانیایی شبیه بود تا تجمع حمایت  کاندیداتوری شکایت دارم. که بعد هم برای توجیه این حرکات مسخره که با تحریک شخص شما و آن شیخ که از امام برای  هر کارش می گفت نامه دارم ، اسمش را گذاشتند شور انتخاباتی ، شکایت دارم . خدا را شکر مایکل جکسون حال خوشی نداشت وگرنه شیخ  از او هم برای خوانندگی شعر های تبلیغاتی اش استفاده می کرد . آقای موسوی من از شما به  دلیل پایین بردن سطح شعور مردم که به خاطر هوچی گری شما تناقضات آشکار را هم ندیدند شکایت دارم . من از شما که با تشویق هموطنان فریب خورده   به روش گلدکوئیستی ، روزانه با صدها پیامک به خودم ، به شعورم ، به خوانده هایم ، به داشته هایم به کسی که از نظر من اصلح بود( حالا درست یا غلط ) به خانواده ام ، وبه همه احساس خودباوری که آن را آسان به دست نیاورده بودم ،توهین کردید، شکایت دارم . بگذارید یکی از معمولی ترین پیامک های هوادارن شما یعنی همان شخص ادب و وقار  ، همان ادب مرد به ز دولت اوست ،را برایتان بنویسم  تا ببینید از این نوع تبلیغ پیامکی اگر علیه خود شما می شد  حالتان به هم نمی خورد " آقای خامنه ای فرمودند در سال اصلاح الگوی مصرف به همین احمدی بی مصرف رای دهید " آقای موسوی می دانید که این پیامک عادی ترینشان بود اما کاش شما هم بی مصرف بودید و مضر نبودید ( از دوستان عذر خواهی می کنم اما تا کی باید دور دهنمان را پاک کنیم و بگوییم نخیر همه چیز خوب بود و اینها را چاپ نکنیم تا خجالت بکشند) من از شما به خاطر خونهایی که ریخته شد چه ندا آقا سلطان فریب خورده و چه 4 بسیجی که در مسجد زنده زنده سوزانده شدند شکایت دارم . من از شما به دلیل بر هم زدن آرامش فکری خودم و جامعه ام شکایت دارم .
من جز شما از همه روحانیونی که بر منبر به ما از عدالت  و شجاعت گفتند اما خودشان در برابر انحرافات هم لباسی ها و همکارانشان سکوت اختیار کردند و گذاشتند کار به اینجا بکشد شکایت دارم . من از همه کسانی سیاستشان عین دیانتشان است و نه در سیاستشان و نه در دیانتشان به روحانی ظالم و فاسد کاری ندارند شکایت دارم . من از روحانیونی که تا کشاورز بدبخت 2 تن بیشتر برداشت می کند شال و کلاه می کنند و به آن روستا می روند و از زکات می گویند و از اینکه اگر کسی زکات بدهد چنین می شود و اگر ندهد پدر جدش را جلو چشمش می آورند ، اما در مقابل این همه حیف و میل و تاراج اموال عمومی آقازاده ها از عتیقه گرفته تا ملک و نفت و کوفت و زهر مار دیگر ، ترسشان را در لفاف خوش رنگ مصلحت می پیچند به خوردمان  می دهند شکایت دارم . از اینکه از حسین و شجاعت می گویند اما همراه یزید می شوند شکایت دارم . من از همه کسانی که این فضای دوگانه زجر آور  که ما را معلق در بین زمین آسمان گذاشته اند شکایت دارم  که از بس حرف قشنگ زده اند و عمل  دیگری کرده اند  سرگردان نمی توانیم مومن شویم شکایت دارم . من از همه کسانی که موسوی را پر و بالش دادند شکایت دارم . از کسانی که از امام نامه می گیرند که هر کس پول داد بگیرند اما نامه نمی گیرند که هر کس پول خواست بدهند شکایت دارم . من از گزینش همه ادارات که برای استخدام کارمند آبدارخانه تا رنگ مورد علاقه لباس زیر را هم تحقیق می کنند اما برای ریاست جمهوری یک جلسه گزینش نمی گذارند شکایت دارم . من به مبلغ سالها غوطه خوردن در فضای نمی دانم به دلیل عملکرد مسئولین ادعای خسارت دارم . .من از آقای موسوی که نتیجه شکوهمندی که  از مشارکت  85% مردم در انتخابات در فضای بین الملل می توانست داشته باشد اما با خیره سری این مرد به پوزخندی بین المللی تبدیل شد شکایت دارم . من از قوه قضائیه هم که نه به این شکایت و نه به هیچ شکایت دیگری رسیدگی نمی کند شکایت دارم.

اگر شما هم شکایت دارید ثبت نام کنید



سروش ::: جمعه 88/5/16::: ساعت 11:6 صبح
نظرات دیگران: نظر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


لینک های برتر

به زودی ایران به سومین قدرت جهان تبدیل می شود [186]
معاویه هنوز زنده است و بت گر باقی است [114]
ایرادات نگارشی بچگانه خانم پروفسور زهرا رهنورد [129]
عروسی پسر احمدی نژاد و پسر عسگر اولادی [921]
نرخ های واقعی با ارزشتر از ملی شدن نفت -خیلی مهم [40]
عذر بدتر از گناه دکتر عباسی و سخنی با ایشان [161]
سرانجام پرونده مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد [174]
رهبری جلوی ریاست جمهوری مادام العمر را گرفت - مهم [296]
ما پدر در پدر ساندیس خوریم - عکس [322]
انتقادات فرمانه شجاع از جاسبی ، در حضور جاسبی [143]
کلیپ و آهنگ زیبای فتنه سبز [204]
یاران را چه غریبانه - کشتند در این خانه / حتمآ بخوانید [137]
مترادف های سیاسی - حتمآ بخونید [171]
مهندسی افکار عمومی - دکتر عباسی - مهم مهم [255]
بگو کدام خیابان سرزمین‌مان رفتگر ندارد - کافه پیانو [127]
[آرشیو(187)]

 

 

لینک دوستان


وبلاگ های من
ناگفته ها




لینکهای مورد نیاز

اخبار نت گشت



آرشیو سیما



آدرسهای اینترنتی



روزنامه ها



موسیقی سنتی و پاپ



جوک



آب و هوا



آثار پارسی گویان



یانی



کارت تبریک



گردشگری ایران



گالری تصاویر



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 7
کل بازدید :351796

بهترین نمایش 600*800

پارسی بلاگ

صفحه نخست

پست الکترونیک

وضعیت من در یاهو

برای اینکه این صفحه را ،صفحه خانگی خود کنید کلیک کنید


مطالب پیشین


لغت نامه فارسی

پیوند روزانه هزاره سوم