• وبلاگ : ناگفته ها
  • يادداشت : آقا لطف كنيد نياييد حالا حالاها نياييد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اما زياد به زبان نمي يارم و دشمن هم نيستم. چون فكر مي كنم خود اونا هم بازيچه بودند .

    2- در مورد پاليزدار من كاملآ توضيح دادم فكر مي كنم ممكنه اشتباهاتي تو گفته هاش باشه اما اكثرآ درسته چون با شنيده هاي ما در طي سالها همخواني داشت در ضمن وقتي ازش در موردي سوال مي كردند و جواب رو نمي دونست جواب نمي داد و الكي حرف نمي زند اما به هر حال همونطور كه گفتم اگه اونا نيستن پس اين دانه درشتايي كه همه مطرح مي كنن كيند؟ اگه اين 50 نفري كه پاليزدار گفته نيستن حتمآ كسان ديگه اي در همين قد و قواره اند.

    3-مشكل من با صدا و سيما با مشكل شما فرق داره . من از آموزشها و الگوهاي غلط و مصرف گرايي و اسراف و الگوها غلط رفتاري خانواده ، جيق جيق كردناي خانواده ها ، بي احترامي هاي خانوادگي و ... با اينا مشكل دارم وگرنه از اينكه تكواندو بانوان رو نشون داد خيلي هم خوشحال شدم. ديگه از اون پوشيده تر؟ اگه بايد ماتو و روسري پوشيد اونا كه يه كلاه خود و زره هم تنشون بود.

    پوشيدن يه مانتو تنگ و چسبان با ادا اطوارهاي مسخره با پوشش يه ورزشکار اونم خيلي ساده ، خيلي فرق داره.اون چيزي که اسلام گفته اينه که همه جاي زن جز دست و گردي صورت پوشيده باشه و برجستگي هاي بدن به طور مشخصي بارز نباشه مثل اين مانتوهاي تنگ و کوتاه ولي اون بلوز شلوار تکواندو کار که کاملآ اسلامي بود . بايد قبول کنيم که به هر حال همونطور که آقايان دلبسته شهرتند و دوست دارن اگه تو ورزش به جايي مي رسند تو تلويزيون و ... مطرح و مشهور بشند يه خانم هم بايد بتونه بابت زحمتي که کشيده به اين حسش پاسخ داده بشه. دم ضرغامي گرم اميدوارم که بعد اين هم ورزشهاي بانوان رو نشون بده ( البته جز شنا و ورزشهايي كه پوشش ندارند )
    مي دونيد احمدي نزادي ها دو دسته اند. يه دسته كه به اين دليل كه آدم صاف و صادقيه و همينطور يه اصولگرايي كه مي خواد مردا رو ريش دار كنه و خانما رو چادري و موسيقي رو حرام و ... بهش راي دادن
    يه عده ديگه به اين دليل راي دادن كه آدم صاف و صادقيه و در عين حال اسلامي خشك هم نيست بلكه مسلمان آزاد انديشي كه با مسائل روز هم سازگاري داره و اجازه مي ده بانوان به ورزشگاه برند و موسيقي فاخر جاري باشه و در عين حال جلو بي بند و باري رو هم مي گيره . و من جزء دسته دومم .

    ايام به كام

    اما در مورد صدا و سيما که بخش ديگه اي از صحبتهاتون بود واقعا دلمون خونه! من نميدونم شما مراسم مدال دهي مراد محمدي رو ديدين يا نه؟ خيلي افتضاح بود مثلا چرا اينو پخش کردن؟ قبلان هم مراسم مدال دهي رو پخش ميکردن اما اطرافش رو نه! يا همون پخش مستقيم تکواندو خانم از تلويزون و.... ميدونين تنها حسني که صدا و سيماي ما قبلا داشت پوشش درست توي اين رسانه بود که کم کم گند زدن به هرچي پوششه اول مانتو ها کمي کوتاه تر شد بعد کمي تنگ تر و خيلي از فسادها و تجملگرايي از همين رسانه در بين مردم تبديل به يه فرهنگ شد چون متاسفانه تلويزون توي دسترس همه ي اقشار جامعه از غني و فقير قرار داره خيلي زود تبديل به مدل ميشه و به نظر من تلويزيون يکي از مهمترين نقشها رو در ترويج فساد تجملگرايي و غيره و غيره داشته که روز به روز به الطاف جناب ضرغامي داره به روز ترم ميشه و اگه همينطور پيش بريم همون فيلهاي سخيف و رفتارهاي سخيفي رو که متاسفانه توي سينما دچارش هستيم به تلويزيونم کشيده ميشه اما در مورد پستتون راجع به مقاله ي آقاي جوانفکر اينجا رو منم باهاتون موافقم. من نميدونم با اثبات اينکه مدرک اين آقا جعليه و بقول شما يه عمر نون مدرک جعلي رو خورده چرا بايد هنوز سر کار بمونه؟!. در مورد اين پستم راستش حرفي براي گفتن ندارم يعني اين نوشته ها ديگه حرفي براي گفتن باقي نميذاره.... در مورد قالب وبلاگم نميدونم شما اولين نفري بودين که اينو گفتين ولي چشم سعي ميکنم درستش کنم. ببخشيد خيلي حرف زدم سعي کردم همه رو خلاصه بگم و نصف حرفام رو نگفتم اما مثل اينکه بازم زياد شد!!! موفق و پيروز باشيد

    سلام از پايين به بالا شروع ميکنم به نظر دادن ببخشيد اخه سه پستتون رو يکجا خوندم در مورد پستتون راجع به رحيم مشايي: شما به يه نکته اي اشاره کردين که خدايي من تا حالا بهش توجه نکرده بودم قضيه ي اينکه اين کشور سالهاست اشغال شده و افرادي که در اونجا به دنيا اومدن در اين مورد باهاتون موافقم جدا به نکته ي خوبي اشاره کرديد اما مسئله ي ما سر قضيه ي اون طفلي که به دنيا اومده نيست ما بحث مون اينه که اين حرف جناب مشايي يعني قبول داشتن حکومت اونها اصل موضوع بر سر اينه نه چيز ديگه اي! اما قسمتي که راجع به پاليزدار بود من به شخصه حرفهاي پاليزدار رو قبول ندارم و با شناختي که نسبت به بعضي اشخاص دارم حرفهاش رو براي خودم رد شده ميدونم اما اگه اين موضوع رو بذاريم کنار نوع برخورد با پاليزدار خيلي مسخره بود اين ادم اومده يه سري حرف زده يا درست يا غلط به هر جهت اومده آبروي يک سري اشخاص سرشناس رو برده اگر راست ميگه که بايد اين اشخاص مجازات بشن اگرم نه که بايد در يک دادگاه عمومي و به نحوي آبروي برده شده از اين افراد رو بهشون برگردونن در حالي که يه درپوش روي اين قضيه گذاشتن و خلاص و يه جوري سروتهش رو هم آوردن شايد الان به خيال خودشون روي قضيه در پوش گذاشتن و خلاص اما بعدا مردم وقتي ياد اين قضيه ميفتان چي فکر ميکنن با توجه به اينکه خيلي از اين افراد اشخاص کمي نبودن و نوعي نمادي از دين بودن و من به همه ي مردم حق ميدم هر جور بعدا فکر کنن و حق ميدم که ديگه اعتماد نداشته باشن به نظام چون صداقتي وجود نداره و الان شده درپوش گذاشتن و مخفي کاري مسائل از مردم.

    چه فرقي ميکند........ وقتي اکراه در کار است، ارزش يعني کشک؛ ارمان که هيچ! /چه فرقي ميکند........ وقتي بين دو نفر جدايي نيفتد، وصال يعني کشک؛ فراق که هيچ! /وقتي خدا تا جايي هست که حرفش حرف ماست، بندگي يعني کشک؛ مسلماني که هيچ! / وقتي مشايي دست دوستي به اسرائيل دهد، اصولگرايي يعني کشک؛ اصلاح طلبي که هيچ!! / وقتي جنگل را بيابان کنند ، شير يعني کشک، ببر که هيچ!....چه فرقي مي کند...؟! /اما شاخه هاي زيتون هنوز سرسبزند حتي اگر احمدي نژاد دست دوستي به اسرائيل دهد؛ مشايي که هيچ! / وقتي اکراه در کار باشد، ارزش يعني کشک؛ ارمان که هيچ، برکناري يعني کشک، استعفا که هيچ! /چه فرقي مي کند...؟!
    ......................................
    دفاع مقدس بروز شد!
    پاسخ

    سلام.سلام دست دوستي با اسرائيل نداده . گفته با مردم عادي اسرائيل دشمني نداريم.شما اگر فکر مي کنيد دولت ها بر آمده از ملتها هستند شايد حق با شما باشد اما در آنصورت ما بايد با ملتهاي بيش از 100 کشور جهان دشمن داشته باشيم چون به همين تعداد از کشورها نمي خواهند سر به تن ما باشد.البته از نظر من دواتهايشان.من مردم اسرائيل را دوست ندارم اما با افراد عادي کوچه خيابانشان هم نمي توانم دشمني داشته باشم حداقل ظاهرآ. اگر اينطور نباشد بايد با هموطنان يهودي هم دشمن خوني باشيم چون هر سال در همين ايران خودمان جشن استقلال اسرائيل مي گيرند .و اگر بخواهيم هرکي بر ما بد کرده را بکشيم بايد ملت عراق را هم به خاک و خون بکشيم . که بيشترين بدي را به ما کردند . راستي چرا شدند برادران عراقي؟!!!
    + ساسان 
    خيلي خوب بود
    قشنگ بود!...خوشمان آمد!...مباركه!...ياعلي
    + همسفر خورشيد 
    ولي آقا ما خيلي تنهاييم كاش زودتر بياييد